In de steeds meer geglobaliseerde wereld van vandaag de dag is service vaak een last voor iedereen. Wie kent het niet: je hebt een probleem met een huishoudelijk apparaat, bijvoorbeeld je oven. Gelukkig zat er een folder bij de gebruiksaanwijzing met servicenummers per land. Maar zodra je het nummer in je telefoon intypt, kom je altijd bij hetzelfde callcenter terecht. Aan de andere kant van de telefoon vraagt een computerstem naar het probleem om je correct door te verbinden: “Zeg alstublieft: apparaatdefect.”.
Nadat je nu 10 keer “apparaatdefect” in je telefoon hebt gesproken, misschien de laatste keer iets krachtdadiger, word je eindelijk doorverbonden. Je belandt in de wacht… wat voelt als een halve dag later, is er eindelijk een echt persoon aan de andere kant. Je beschrijft je probleem in detail en zoals helaas vaak het geval is, kan het probleem daar niet worden opgelost. Niemand zit daar echt op te wachten en het geheel heeft niets met service te maken.
Gelukkig zal dit scenario je bij igus® niet overkomen!
Met onze klantenservice direct in België, wereldwijde vestigingen en talloze servicepartners heb je altijd de juiste contactpersoon direct ter plaatse. Met regelmatige training van onze medewerkers door onze experts garanderen we je een uitstekende service “Made in Belgium”. Je kunt hier overigens meer te weten komen over de voordelen van igus®. Maar een eenvoudige telefoonservice en uw persoonlijke contactpersoon zijn zeker niet het einde van het verhaal bij igus®…
Maar wat betekent service precies bij igus®, en wat betekent het voor jou?
Op zoek naar een vervangende kabel voor je defecte systeem, ben je op onze website terechtgekomen via een van onze blogartikelen zoals deze. Naast de blog heb je ook andere informatiebronnen over de juiste kabel voor jou onderzocht en gevonden wat je zocht.
Op dit moment heb je al kennis gemaakt met een veelheid aan igus® diensten zonder dat je ze bewust hebt opgemerkt. De talloze online tools, de wiki en de blog hebben het voor jou mogelijk gemaakt om snel en gemakkelijk de juiste kabel voor jou te vinden.
Nu ben je in de winkel aangekomen en heb je je lijn al in het winkelwagentje gelegd. Omdat het echter om een reparatie gaat, heb je maar een paar meter van deze lijn nodig en geen hele trommel. Desondanks is de prijs per meter nog steeds hetzelfde als de catalogusprijs voor 100m aan het begin. Er zijn geen extra kosten, afgezien van de kopertoeslag en de verzendkosten. Je staat voor een raadsel en zoekt het tot op de bodem uit, hoewel het antwoord zo eenvoudig is.
Er zijn geen verborgen kosten met chainflex®.
0€ snijkosten! 0€ toeslagen voor kleine hoeveelheden! 0€ verpakkingskosten!
Voor onze chainflex® kabels rekenen we geen toeslagen voor minimumhoeveelheden of kosten voor het snijden, en er zijn ook geen minimumbestellingen of toeslagen voor prijsverhogingen. Want als je maar 8 meter kabel nodig hebt, dan moet je ook maar voor 8 meter kabel betalen.
En het allerbeste? Je ontvangt kabels die al na een paar dagen verzendklaar zijn en met 36 maanden garantie! Dit geeft je de nodige zekerheid en betrouwbaarheid en helpt ongeplande uitval te voorkomen.
Meer informatie over de voordelen van Chainflex® hebben we hier voor je samengevat.
Neem contact op met igus
Over storingen gesproken: Misschien moet een van onze experts bij jou langskomen om te peilen of jouw systemen voor verbetering vatbaar zijn. Dit voorkomt dure stilstand van uw productie of fabrieken. Deze service is gratis voor jou, want het als igus® streven we ernaar om het gemakkelijkste bedrijf om zaken mee te doen te zijn, voor al onze klanten en geven we elke dag alles om dat te bewijzen.
Als je de igus® service zelf wilt ervaren, bel dan gewoon je contactpersoon. Een gemotiveerd en technisch geïnteresseerd team zal jouw verzoek graag in behandeling nemen.